Veelgestelde vragen

Op de FAQ pagina van Studio Lis vind je antwoorden op veelgestelde vragen over onze handgemaakte keramiek. Hier vind je alle informatie die je nodig hebt om vertrouwen te krijgen in ons bedrijf.

Betaling

Bij Studio Lis kan je betalen via Mollie (online betaalsysteem voor kaartbetalingen), overschrijving of ter plaatse (enkel bij afhaling!).

Verzending

Wij bieden verzendservice van BPost aan voor al onze handgemaakte keramiek. Je kunt ervoor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen of op te halen in onze studio te Smetlede op een vast afhaalmoment.

Verzendkosten = 7,5 euro

Afhalen = gratis

Afhalen

Je kan jouw bestelling afhalen aan de studio op een vast afhaalmoment (tenzij anders afgesproken):

- donderdag tussen 17u en 19u

- zaterdag tussen 11u en 14u

Retourbeleid

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je aankoop, bieden wij een retourbeleid aan. Neem contact met ons op en we zullen een oplossing vinden.

Het item dat ik wil is niet in voorraad

Jammer dat het item dat je wilt niet meer in voorraad is. Helaas werk ik niet met grote voorraden en worden de meeste stuks niet opnieuw gemaakt. Indien je toch een specifieke vraag hebt kan je steeds contact opnemen via het contactformulier.

Maatwerk/personalisatie

Ben je op zoek naar een specifiek stuk keramiek? Of wil je een gepersonaliseerd item? Neem contact met ons op voor maatwerkopties. We helpen je graag bij het creëren van het perfecte item.

Houd er rekening mee dat de termijn voor maatwerk 4-8 weken is.

Heb je nog vragen?

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over onze handgemaakte keramiek.